Věděli jste, že…

pomocí Infor SyteLine a modulu WorkFlow, můžete poslat příslušnému dodavateli automatickou připomínku blížícího se termínu či urgenci po termínu dodání? Nákupčí potřebuje zajistit nejen materiál za přijatelnou cenu, v dobré kvalitě, ale především pro plynulost výroby v požadovaném termínu – ani dříve ani později. To že dodavatelé termíny plní jen jednou za uherský rok je realita každého výrobního podniku. A, bohužel, přidává neužitečnou práci (nejen) nákupčím, kteří kontrolují stav, píšou e-maily, a volají,…

Dělejme věci jinak

Pomocí Infor SyteLine a modulu WorkFlow, můžete připomínku blížícího se termínu či urgenci termínu dodání automaticky poslat příslušnému dodavateli. Co je k tomu potřeba?

  1. Vytvořte si workflow s upomínkou (nejjednodušeji dle naší šablony).
  2. Zadejte dodavatelům platné e-mailové adresy.
  3. Vystavte nákupní objednávky.
  4. Nechte systém odeslat upomínku dodavateli a sobě automatické přehledy.

Výhody

 

  • Nemusíte zjišťovat, které nákupní objednávky u kterého dodavatele jsou po termínu.
  • Nemusí psát e-maily, dle nastavení se o to postará systém.
  • WorkFlow posílá zprávu dle situace – jednoduché připomenutí termínu či důraznou urgenci objednávky po termínu.
  • Systém nezapomene na žádnou nákupní objednávku.
  • Nákupčí je o odeslaných upomínkách informován interní poštou nebo e-mailem.

E-mail - automatická upomínka NO po termínu včetně sestavy NO po termínu plnění

 Přínosy

  • Děláte jen činnosti, které přinášejí užitek (omezujete plýtvání).
  • Snížíte vícenáklady v důsledku pozdě dodaného materiálu.
  • Vychováváte si své dodavatele.

Zajímá Vás modul WorkFlow? Nevíte, zda WorkFlow může vyřešit Váš specifický problém? Máte zájem o řešení na míru? Chcete-li se dozvědět se více – kontaktujte nás.