Ohlédnutí za seminářem k informačnímu systému Infor SyteLine

Na Valentýna ve čtvrtek 14.2.2013 proběhl v Praze v prostorách společnosti Infor, našeho klíčového dodavatele ERP řešení pro výrobuInfor SyteLine, seminář pro potenciální zájemce o tento informační systém. Hlavním organizátorem byla společnost Infor, semináře se zúčastnili také partneři S&T a Skytron. ITeuro a naši konzultanti dodali stěžejní obsah – jednak netradiční úvodní přednášku na téma Klíčové faktory pro plánování materiálu a řízení zásob a na tuto přednášku navazující živá ukázka informačního systému Infor SyteLine:

  • Způsob ověření termínu dodávky a dopad na plánování materiálu (CTP).
  • Analýza výsledku plánu, příčiny zpoždění, způsob řešení.
  • Zpracování nákupních objednávek na základě výsledku plánování APS.
  • Kontrola výsledku plánu zakázky po odstranění problému s dodávkou materiálu.
Znovu jsme se přesvědčili, že živá ukázka na zvolené téma je nejlepší způsob prezentace, sami jsme ocenili množství dotazů, které se objevili i různé názory mezi účastníky. Tento způsob seminářů budeme dělat i do budoucna. Mimochodem – odkaz na záznam přednášky Faktory ovlivňující plánování materiálu a řízení zásob bude k dispozici na našich webových stránkách v nejbližší době.