V extralize ledního hokeje se bylo letošní sezonu na co koukat. Vybrané zápasy se do posledního místa vyprodaly. Beze sporu je to způsobeno i tím, že se na kluzištích stále pohybují dlouhohrající legendy. A faktem je i to, že se ze zámoří vracejí top hráči, kteří chtějí podpořit svůj mateřský klub a srdnatě na českých stadionech za podpory bouřícího publika bojují. Co ale dělá tým tím nejlepším?

Zaručeně zkušenost, o které již byla zmínka, dále souhra a to, že hráči na ledě vědí jeden o druhém. Měl by fungovat produktivní útok, ten musí vycházet ze zajištěné obrany. A neprůstřelný gólman. Spolupráce, nejen centr forvarda s křídly, ale i s obranou, s brankářem. Do toho jim trenér vymýšlí taktiku, zná své hráče, má nastudovaného soupeře, dynamicky je připraven čelit tahům trenéra mančaftu, který je chce obrat o body či medaile. Musejí spolu všichni komunikovat – na tréninku, v šatně, na ledě.

IT euro

Obecně lze říci, že je to hodně podobné i pro výrobní firmy a společnosti, tvořící hodnoty směrem ke svým zákazníkům. Týmy nebo oddělení, pokud spolu nekomunikují a nejsou na stejné vlně, způsobují třecí plochy, které mohou způsobit například zpoždění zakázky. Když hrotový obchodník nespolupracuje se svými křídly z oblasti TPV, plánování, nákupu a dalších, může to vést k nepřesným datům vůči zákazníkovi, což si určitě nikdo nepřeje.

Vše by mělo být řízeno ze strany vedoucích oddělení, kteří svým způsobem také operativně taktizují v reakci na pestrá přání zákazníků. A v případě potřebné rady jsou ideálně k dispozici zkušení matadoři, ať už to jsou odchovanci, nebo nabyli zkušenosti z jiných firem či projektů.

Záda jim všem kryje operativa a správa, za dohled ručí kontroling. Ideálním nástrojem je robustní ERP systém, který umí pokrýt klíčové oblasti a modernizovat procesní dálnice a křižovatky.

Ať se vám všem dobře komunikuje, spolupracuje a vytváří hodnoty – a fanděte svým týmům a hokejovým bojovníkům!

 

Martin Hlaváček, liniový vedoucí a senior konzultant ITeuro

Scroll to the top
cookies image
Cookies

Tento web potřebuje váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby vám mimo jiné mohl ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout .

Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies podle svých preferencí.

Nezbytné (provozní) cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mimo jiné za působení filtrů a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatele našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu ke své návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookies a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro vás lepší prezentaci. Díky použití personalizovaných souborů cookies se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookies umožňuje nabízet vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených vašim potřebám.
Reklamní cookies
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na vašich zájmech, takzvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených vašim zájmům.
Souhlas můžete odmítnout .