Během roku probíhal upgrade informačního systému SyteLine na poslední verzi Infor SyteLine 8. Na konci srpna jsme překlopili data a pustili systém do živého provozu. Nájezd nové verze systému proběhl úspěšně, nicméně předcházela mu náročná příprava a práce jak na straně naší, tak na straně zákazníka.
Česká zbrojovka používá Infor SyteLine pro výrobu a plánování, jako ekonomický a logistický systém používá řešení SAP. Mezi oběma systémy je interface, který byl nově přepracován a doplněn, neboť původní nestačil zvýšeným a novým nárokům na výměnu dat.
Další oblastí, která byla při upgrade řešena, je výměna původního systému pro sběr dat Data Collection za pokročilejší TSD. Pochopitelně, musely být zachovány i specifické úpravy zákazníka.
Co se týče samotných úprav systému, bylo rozhodnuto, že ne všechny budou přeneseny do nové verze. Některé úpravy nebyly kvůli změně procesů třeba, některé byly v průběhu času nahrazeny zákaznickými úpravami, především v oblasti výstupů.
Pomalu se začínají dostavovat přínosy, které se od upgrade očekávaly.
Úspěšným nájezdem nové verze práce u zákazníka nekončí. Po projektu přichází řada na další nové moduly – Workbench a Workflow pro zefektivnění a lepší řízení procesů. Připravuje se také implementace modulu pro řízení údržby – Advanced Plant Maintenance a portálu dodavatele – Vendor portal.