ITeuro slaví letos kulaté výročí od svého oficiálního založení, v lednu to bylo přesně 15 let. Dovolte nám tedy krátké ohlédnutí za tím, co jsme společně s našimi zákazníky dokázali.
Začali jsme pod křídly společnosti Autel, kdy v roce 1997 se firma rozhodla pro vstup na český trh s ERP systémy. Nešli jsme tehdy cestou vlastního vývoje, kdy v České republice vznikaly ekonomické a informační systémy jako na běžícím páse, odvozené z proprietárního řešení toho či onoho podniku. Vedení společnosti vsadilo na jinou cestu, a to nabídnout produkt, který má reference a dlouholetou historii ve výrobních podnicích, a vybralo řešení SyteLine americké společnosti Symix.
Úplně prvním zákazníkem společnosti, ve skutečnosti to bylo ještě o rok dříve pod hlavičkou Autel IT, byla a dodnes je společnost ZK Design z Velké Polomi. Zde tedy proběhla první implementace informačního systému SyteLine, tehdy ještě ve verzi 4.
Hned v prvním roce naší samostatné existence jsme implementovali modul pokročilého plánování a rozvrhování ve společnosti KBA-Grafitec (tehdy ještě Dobrušské strojírny).
Oficiálně prvním zákazníkem je výrobce kol BIKE FUN International. Tehdy společnost otevírala nový výrobní závod ve Frenštátě pod Radhoštěm a s rozjezdem výroby bylo nutno spustit také informační systémem. Společnými silami jsme to na přelomu roku 2001/2002 zvládli za 5 týdnů.
Dalšími mezníky v implementacích SyteLine byly tyto projekty:
Postupně přibývaly projekty implementace u dalších výrobních společností. Každá byla jedinečná a v každé bylo něco unikátního a zajímavého. První nasazení naší vlastní aplikace pro Terminálový sběr dat ve společnosti ISAN Radiátory, realizace automatizovaného sběru dat od strojů (ASD) a propojení se SyteLinem v GRUNDu, další světově oceněná implementace – Krnovské opravny a strojírny, „komorní“ implementace ve společnosti KOVO RYBKA, rozjezd plánování i rozvrhování okamžitě po nájezdu ve společnosti SANBORN a další.
Během prvních let existence se společnost významně rozrostla nejen početně, ale především díky získanému know-how. V roce 2008 jsme se rozhodli pro zavedení standardu Investors in People a získáváme certifikát bronzové úrovně. O tři roky později zavádíme standard řízení kvality dle normy ISO 9001.
Díky spolupráci s výrobními podniky jsme získali know-how nejen pro náš informační systém, ale obecně pro nasazení IS a plánování. Během posledních pěti let tak zákazníkům poskytujeme i další typy služeb, především v oblasti procesního řízení výroby a využití i jiných informačních systémů než SyteLine. Za všechny jmenujme projekty ve společnostech Wikov, ARMATURY Group a další.
Až dosud byli naši zaměstnanci vždy v pozici implementátora. Nicméně loni se některým z nás splnil sen, kdy jsme si na vlastní kůži vyzkoušeli druhou stranu – pozici zákazníka a klíčových uživatelů při zavádění informačního systému. Úspěšně jsme nasadili CRM BlueJet společnosti Compekon.
Závěrem bychom rádi poděkovali všem našim zákazníkům a zaměstnancům za vstřícnost, spolupráci a důvěru, kterou nám věnujete již 15 let. Tyto tři věci totiž považujeme za klíčové pro úspěšné nasazení jakéhokoliv produktu, dodání služby nebo rozvoj firmy.