Společnost Infor investuje a neustále vylepšuje své klíčové produkty včetně SyteLine, jehož vývojový tým byl ke konci minulého roku významně posílen. V nové verzi Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) se tak objevuje řada významných vylepšení, vzešlých z požadavků uživatelů nebo sdílením know-how s jinými produkty společnosti Infor. Poslední verzi Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) 9.0.20 jsme přihlásili do prestižní soutěže Produkt roku 2015. V červnu byly vyhlášeny výsledky druhého kola – SyteLine se probojoval do finále druhého kola. Čím přesvědčil porotu?
Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) je komplexní ERP systém zaměřený především na střední a velké výrobní podniky s diskrétní zakázkovou i sériovou výrobou. Pokrývá všechny agendy – od nákupu po expedici včetně kapacitního plánování a řízení výroby, řízení kvality, zpracování EDI komunikace atd. Produkt je určen především pro podniky, které potřebují plánovat a řídit výrobu vzhledem k rozsahu a kombinaci dodávaných produktů a kapacitních možností. Přínosem jsou mj. zlepšení obrátky zásob (a obvykle snížení zásob při stejném objemu výroby), nižší náklady na správu či zvýšení průtoku (na stejných kapacitách).
Systém obsahuje podporu pro projektové řízení, import kusovníků z CAD nástrojů, integrovaný modul CRM s propojením na MS Outlook. Pokročilé plánování APS poskytuje návrhy pro nákup materiálu, výrobu nebo přesun z jiné lokality, které jsou časově v souladu (synchronizovány) s dostupnými výrobními kapacitami, dále také výjimky (alerty) pro uživatele. Součástí je také optimalizace pořadí výrobních zakázek podle zvolené strategie (nastavovací časy, dynamická rezerva zakázky apod.). Modul Workbench poskytuje uživateli přehledy přes více formulářů a ukazatele KPI pro řízení procesů. K dispozici jsou i moduly pro konfiguraci produktů, pokročilé BI, řízení dokumentace a další.
Převzato ze stránek časopisu Computerworld:
„Soutěž „IT produkt roku“ vyhlašuje redakce Computerworldu s cílem vyzdvihnout výrobky disponující vlastnostmi, které je významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Může přitom jít jak o celkově inovativní pojetí produktu, tak o jednotlivé funkční zdokonalení, výrazně zjednodušené ovládání nebo třeba o výjimečně příznivou cenu.
Při hodnocení je kladen důraz především na pozitivní odlišnost od konkurence a na přínosy pro zákazníka. Do finále soutěže tak mohou postoupit jak celkově inovativní produkty, tak i produkty se zajímavým funkčním zdokonalením, výrazně zjednodušeným ovládáním nebo třeba s výjimečně příznivou cenou.“