Ze studií a analýz chování zákazníka na trhu vyplývá, že při nákupu drahých a složitých produktů pro dlouhodobé využití se zákazník rozhoduje hlavně podle kvality produktu a poskytovaných služeb. Teprve pak následuje cena. Je to důsledek náročnosti požadavků zákazníků, vyspělosti...

V závěru roku 2021 připravila společnost ITeuro další číslo svého časopisu IN-IT. Vydání je tentokrát věnováno zmapování cesty k chytré továrně neboli smart factory. V rubrice Pod lupou se čtenáři seznámí s pěti vrstvami, které chytrá továrna obsahuje – a mohou tak...

Termín Průmysl 4.0 se v současném chápání rozvoje celého průmyslového odvětví stal neodmyslitelným. Koncept začal vznikat v Německu v roce 2011 jako výraz snahy zvýšit efektivitu průmyslu a získat konkurenční výhody definováním směru budoucího nutného vývoje. Pod názvem Industry 4.0...

Manažeři výrobních firem už pilně realizují proces digitální transformace, nebo si to aspoň myslí. V čem bývá problém? Výroba je dotována technikou, dokáže generovat obrovská množství dat. Obchod sbírá data od zákazníků, v lepším případě přímo data produkovaná vlastními výrobky, která...

Chytrá továrna (též inteligentní továrna nebo v angličtině smart factory) je systém schopný autonomně řídit celé výrobní procesy. Na rozdíl od automatizace, která ovládá izolovaný dílčí prvek, řídí systém chytré továrny celou strukturu procesů, často s přesahem až do dodavatelského řetězce...

1 3 6
Scroll to the top