Ze studií a analýz chování zákazníka na trhu vyplývá, že při nákupu drahých a složitých produktů pro dlouhodobé využití se zákazník rozhoduje hlavně podle kvality produktu a poskytovaných služeb. Teprve pak následuje cena. Je to důsledek náročnosti požadavků zákazníků, vyspělosti...

Manažeři výrobních firem už pilně realizují proces digitální transformace, nebo si to aspoň myslí. V čem bývá problém? Výroba je dotována technikou, dokáže generovat obrovská množství dat. Obchod sbírá data od zákazníků, v lepším případě přímo data produkovaná vlastními výrobky, která...

Zachraňme digitalizací, co se dá. Takhle teď uvažuje mnoho manažerů donedávna úspěšných, leč konzervativních firem, které už v roce 2019 začaly pociťovat ochlazování poptávky. Loňský rok hospodářské výsledky ještě zhoršil. Ale může být digitalizace cestou zpět na vrchol? Může. Ale...

Když je firma výrobní, jaký má používat ERP systém? Přece výrobní, to dá rozum. Proč by se výrobní firma měla při výběru ERP systému na rozum spolehnout a podle čeho vlastně informační systém vybrat? Každé podnikání je specifické, výrobu nevyjímaje. Samotnou...

V televizi jsem zachytil, že opakují futuristický československý seriál Návštěvníci. Vzpomněl jsem si na krásnou scénu posledního dílu, jak pan Brodský alias děda Drchlík zjistí, že je CML nakřivo a vkládá pod Centrální mozek lidstva dřevěný klínek, aby počítač vyrovnal „do...

1 3 7
Scroll to the top