Kdy je ten správný okamžik pro změnu ERP systému? Výměna ústřední podnikové aplikace určitě nepatří do kategorie „jdu odpoledne po práci do obchodu a něco si jen tak koupím pro radost“. Zachytit a naplánovat implementaci nového systému není triviální záležitostí,...

Před 15 lety americká nezávislá Národní vědecká nadace (National Science Foundation, NSF), odpovědná za podporu základního vědeckého výzkumu, pořádala jeden ze svých workshopů. Právě tady se poprvé objevily pojmy chytrá výroba (smart manufacturing) a chytrý závod (smart plant). To se...

Ze studií a analýz chování zákazníka na trhu vyplývá, že při nákupu drahých a složitých produktů pro dlouhodobé využití se zákazník rozhoduje hlavně podle kvality produktu a poskytovaných služeb. Teprve pak následuje cena. Je to důsledek náročnosti požadavků zákazníků, vyspělosti...

Manažeři výrobních firem už pilně realizují proces digitální transformace, nebo si to aspoň myslí. V čem bývá problém? Výroba je dotována technikou, dokáže generovat obrovská množství dat. Obchod sbírá data od zákazníků, v lepším případě přímo data produkovaná vlastními výrobky, která...

Zachraňme digitalizací, co se dá. Takhle teď uvažuje mnoho manažerů donedávna úspěšných, leč konzervativních firem, které už v roce 2019 začaly pociťovat ochlazování poptávky. Loňský rok hospodářské výsledky ještě zhoršil. Ale může být digitalizace cestou zpět na vrchol? Může. Ale...

1 3 8
Scroll to the top
cookies image
Cookies

Tento web potřebuje váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby vám mimo jiné mohl ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout .

Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies podle svých preferencí.

Nezbytné (provozní) cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mimo jiné za působení filtrů a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatele našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu ke své návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované soubory cookies
Používáme rovněž soubory cookies a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro vás lepší prezentaci. Díky použití personalizovaných souborů cookies se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookies umožňuje nabízet vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených vašim potřebám.
Reklamní cookies
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na vašich zájmech, takzvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených vašim zájmům.
Souhlas můžete odmítnout .