Spousta firem by ráda naskočila na vlnu digitalizace a pyšnila se označením Průmysl 4.0. Ale netuší, jak začít. Bojí se vysokých investic. Myslí si, že budou muset výrazně obměnit vybavení. Přitom v mnoha těchto podnicích by stačilo lépe využívat dostupná zařízení...

Jak to udělat, aby vztahy mezi zájemcem o softwarové řešení a dodavatelem tohoto softwaru nebyly „věčným bojem“, ale dospěly k oboustranně výhodnému výsledku? Vybudujte most sloužící ku prospěchu obyvatel na obou březích. Nejprve se ale na stavbu dobře připravte. V tomto...

Češi jsou báječní, říká se v jedné reklamě. Upozorňuje na paradox, kdy se někde snažíme ušetřit, přitom jinde, většinou z neznalosti, vyhazujeme peníze oknem. Stejně to asi máme všichni, protože nikdo neví vše a nemůžeme neustále něco studovat a hlídat....

2 4 6